.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : این نماینده ادوار مازندران تاکید کرد :  خطابم به فرهیختگان ، دلسوزان ونمایندگان ومسوولان استان نه سیاسیون ماله کش این است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان نگذارند این فرصتها از استان از دست برود و قربانی غفلت و ناتوانی مسوول اجرایی استان گردد شجاعی کیاسری : چرا استاندار مازندران بر خلاف ماموریت خود در حمایت از سرمایه گذاران و اشتغالزایی ، پرونده پروژه پتروشیمی مازندران را بسته اعلام کرد؟! / استاندار به اندازه وزن خودش قفل به در استانداری ، توسعه و اشتغال استان میزند / نوری هیچ سنخیت اجرایی برای استانداری مازندران ندارد
شمال نیوز : این نماینده ادوار مازندران تاکید کرد : خطابم به فرهیختگان ، دلسوزان ونمایندگان ومسوولان استان نه سیاسیون ماله کش این است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان نگذارند این فرصتها از استان از دست برود و قربانی غفلت و ناتوانی مسوول اجرایی استان گردد (ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.
آیت‌الله رئیسی: ‌لازم باشد برای حل مشکلات مردم، به یک استان نه یکبار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود. (ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
شمال نیوز : در این جلسه ولی داداشی و رحمت الله نوروزی بعنوان نواب، اسلام زاده بعنوان سخنگو و علی کشوری بعنوان دبیر فراکسیون انتخاب شدند.... سید شمس الدین حسینی رییس فراکسیون نمایندگان شمال کشور شد/ کشوری دبیر شد
شمال نیوز : در این جلسه ولی داداشی و رحمت الله نوروزی بعنوان نواب، اسلام زاده بعنوان سخنگو و علی کشوری بعنوان دبیر فراکسیون انتخاب شدند....(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: همه جنایتکاران بدانند که اقدامات و جنایاتشان به حسابشان نوشته شده است. فرانسه، آلمان و انگلیس فکر نکنند آن شب آمدند و هواپیماها را آوردند و قضیه تمام شد و رفت. بله آن شب تمام شد اما حساب آنها سرجای خودش است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور دقایقی قبل برای انجام دور دوم سفر استانی وارد فرودگاه شهدای ساری شد. رییس جمهور وارد مازندران شد
شمال نیوز : رئیس جمهور دقایقی قبل برای انجام دور دوم سفر استانی وارد فرودگاه شهدای ساری شد.(ادامه)
جلسات علنی هفته جاری مجلس در حالی برگزار شد که محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه در هر ۳ این جلسات غایب بود. در این رابطه پیگیری‌هاحاکی از این است که علت غیبت رئیس مجلس ... علت غیبت قالیباف در هفته جاری چه بود؟
جلسات علنی هفته جاری مجلس در حالی برگزار شد که محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه در هر ۳ این جلسات غایب بود. در این رابطه پیگیری‌هاحاکی از این است که علت غیبت رئیس مجلس ...(ادامه)
آیت‌الله جوادی آملی در پاسخ به استفتائی اعلام کرد: تعطیلی روز شنبه، علاوه بر روز جمعه، مانعی ندارد. نظر آیت‌الله جوادی‌آملی درباره تعطیلی روز شنبه
آیت‌الله جوادی آملی در پاسخ به استفتائی اعلام کرد: تعطیلی روز شنبه، علاوه بر روز جمعه، مانعی ندارد.(ادامه)
دو بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال امروز چهارشنبه بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند. خبر خوش برای ۲ ستاره خارجی استقلال
دو بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال امروز چهارشنبه بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند.(ادامه)
بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند. پاسخ منفی ۸ بازیکن به پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند.(ادامه)
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ... خوشامد پر توقع به رئیس جمهور محترم
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ...(ادامه)
حضور در بین مردم و برگزاری دیدار مردمی در مرکز استان با حضور مردم شهرستان‌های مرکزی و شرق استان در مصلی مرکز استان از مهم‌ترین برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر به استان است. برنامه‌های سفر دو روزه رییس جمهور و هیات دولت به مازندران تشریح شد
حضور در بین مردم و برگزاری دیدار مردمی در مرکز استان با حضور مردم شهرستان‌های مرکزی و شرق استان در مصلی مرکز استان از مهم‌ترین برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر به استان است.(ادامه)
ایرج مسجدی سفیر سابق ایران در عراق به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه منصوب شد. سفیر سابق ایران در عراق معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه شد
ایرج مسجدی سفیر سابق ایران در عراق به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه منصوب شد.(ادامه)
حزب‌الله لبنان بامداد امروز از شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد. یکی دیگر از فرماندهان حزب‌الله لبنان در راه قدس به شهادت رسید
حزب‌الله لبنان بامداد امروز از شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد.(ادامه)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها. درود بر نگاهبانان بوستان ادب فارسی(يادداشت)
امروز ما همچنان نیاز به برافراشتن پرچمی داریم که فردوسی پاکزاد بیش از یک هزار سال پیش برافراشت. حکمت شاهنامه از زمان و مکان و یک جغرافیای محدود فراتر می‌رود و در واقع چراغ راهی است فراروی نسل‌ها.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون نظام صنفی را رفع کردند. ایرادات طرح اصلاح قانون نظام صنفی رفع شد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون نظام صنفی را رفع کردند.(ادامه)
تائید یک طرح مهم در مجمع تشخیص مصلحت
هیات عالی نظارت با بررسی اصلاحات مجلس در خصوص تبصره ۲ ماده ۲ طرح شفافیت قوای سه گانه، آن را مغایر سیاست های کلی نظام تشخیص نداد.(ادامه)
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.
بالاخره تکلیف روزهای تعطیل روشن شد/ مجلس با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد. (ادامه)
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند. زخم های بی شمار در پس قامت رعنای مازندران !!
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند.(ادامه)
مسیح مهاجری خطاب به حسن روحانی نوشت: «وقتی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می‌شد و بسیاری از افراد سرشناس، با سابقه و صالح توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شدند تا فرد مورد نظر رئیس جمهور شود، چرا شما احساس نکردید جمهوریت و اسلامیت نظام به خطر افتاده است؟» چرا شما فقط وقتی که خودتان ردصلاحیت شدید احساس کردید که جمهوریت نظام به خطر افتاده است؟
مسیح مهاجری خطاب به حسن روحانی نوشت: «وقتی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می‌شد و بسیاری از افراد سرشناس، با سابقه و صالح توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شدند تا فرد مورد نظر رئیس جمهور شود، چرا شما احساس نکردید جمهوریت و اسلامیت نظام به خطر افتاده است؟»(ادامه)
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده چای دبش گفت: در این ارتباط تاکنون ۴۵ نفر تفهیم اتهام شده اند. وزیر سابق کشاورزی به ۳ سال زندان محکوم شد/ ۴۵ نفر در پرونده چای دبش تفهیم اتهام شده اند
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده چای دبش گفت: در این ارتباط تاکنون ۴۵ نفر تفهیم اتهام شده اند.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره‌برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۴۷۵۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد. بهره برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی مازندران در دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بهره‌برداری از ۹۵۰ پروژه بهینه‌سازی و توسعه در شبکه برق روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۴۷۵۰ میلیارد ریال همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به مازندران خبر داد.(ادامه)
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد. لایحه تغییر تعطیلات آخر هفته بار دیگر به نتیجه نرسید / مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد.(ادامه)
شمال نیوز: در آستانه 27 اردیبهشت ماه و روز روابط عمومی شیرزاد،عضو باسابقه شورای روابط عمومی استان مازندران: از کلیه روابط عمومی های دستگاههای اجرائی استان مازندران عذرخواهی نمود. عذرخواهی عضو باسابقه شورای روابط عمومی استان از روابط عمومی های دستگاههای اجرائی
شمال نیوز: در آستانه 27 اردیبهشت ماه و روز روابط عمومی شیرزاد،عضو باسابقه شورای روابط عمومی استان مازندران: از کلیه روابط عمومی های دستگاههای اجرائی استان مازندران عذرخواهی نمود.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
بالاترین و کمترین رأی در مرحله دوم انتخابات مجلس متعلق به چه کسانی است؟+جزئیات
مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: پس از استیضاح کاظم علیپور با اکثریت آرا حمید خنکدار شهردار قائم‌شهر شد. حمید خنکدار شهردار جدید قائم‌شهر شد
شمال نیوز: پس از استیضاح کاظم علیپور با اکثریت آرا حمید خنکدار شهردار قائم‌شهر شد.(ادامه)
رئیس هیات تیراندازی مازندران از سرقت تجهیزات این هیات در بابل خبر داد. سرقت تجهیزات هیات تیراندازی بابل
رئیس هیات تیراندازی مازندران از سرقت تجهیزات این هیات در بابل خبر داد.(ادامه)
دیوان عالی کشور با نقض رأی تبرئۀ یاسین رامین در خصوص پروندۀ اختلاس از هلال‌احمر او را به ۳ سال حبس و جریمه ۸۷۳.۸۸۷ یورویی محکوم کرد. شوهر سرشناس مهناز افشار به زندان محکوم شد + جزئیات
دیوان عالی کشور با نقض رأی تبرئۀ یاسین رامین در خصوص پروندۀ اختلاس از هلال‌احمر او را به ۳ سال حبس و جریمه ۸۷۳.۸۸۷ یورویی محکوم کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 4236 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.161 seconds.